Locatie: Apahida, Cluj; Tip job: Full-time; Nivel pregatire: Experienced
Cu o istorie de peste 18 ani, Unu Tic SRL – Ambalajul Perfect, este unul din principalii furnizori de materiale si produse pentru ambalare de pe piata romaneasca. Compania s-a dezvoltat constant devenind lider in productia si distributia la nivel national a unei game diversificate de produse: folii stretch, folii de ambalare, benzi adezive, benzi de legat, profile si accesorii de ambalare.
Deschidem o noua oportunitate de cariera in cadrul departamentului Achizitii, si cautam doua persoane pentru posturi de Specialist Achizitii care sa gestioneze procesele specifice activitatii de achizitii materiale.
Responsabilitati:
- Elaborarea si gestionarea planului de achizitii, in urma analizei stocurilor de materiale, cu suportul echipei de vanzari
- Identificarea, evaluarea si selectia potentiailor furnizori de produse
- Negocierea contractelor de furnizare materiale: preturi, termene de livrare, conditii de livrare, conditii de garantie, documente de calitate etc.
- Derularea activitatii de achizitie a elementelor si materialelor necesare in cadrul procesului de productie, conform cerintelor primite din sistemul intern
- Initiaza si verifica respectarea livrarii comenzilor de aprovizionare conform conditiilor de livrare, cantitate, calitate si costuri impuse de procedurile interne si/sau cerintele clientilor
- Urmareste respectarea termenilor din contractele de achizitie si bunul mers al procesului de achizitie
- Participa la rezolvarea eventualelor discrepante aparute intre facturile furnizorilor si datele din sistemul intern
- Participa la crearea documentelor specifice Departamentului de Achizitii: proceduri, norme metodologice, crearea si actualizare bazei de date de furnizori
- Participa activ si faciliteaza procesul de evaluare a furnizorilor, cu sprijinul echipei de vanzari
Cerinte minime:
- Studii superioare finalizate in domeniul Contabilitate/ Economie/ Finante
- Cunostinte solide de MS Office (Excel, Word)
- Abilitati excelente de organizare, comunicare, negociere si relationare
- Capacitate de sinteza, responsabilitate si seriozitate
- Experienta de lucru cu termene limita
- Abordare tip “hands-on”
- Cunostinte de limba engleza (nivel mediu-avansat)
Ce oferim:
- Schema de salarizare si beneficii axata pe rasplatirea performantei
- Suport pentru instruire si devoltare profesionala
- Un mediu de lucru dinamic, profesionist, in care dezvoltarea personala este inurajata
- Beneficii aditionale: tichete de masa, bonusuri
Poti trimite CV-ul tau pe adresa recrutare@ambalajulperfect.ro sau folosind formularul de mai jos.